15/2/14

O PASO PARA O IES

CHARLA-COLOQUIO CO DIRECTOR E ORIENTADORA DO IES XELMÍREZ II COS ALUMNOS DE 6º DE E.P.
             O mércores 12 de febreiro, á volta do recreo, tivemos unha sesión de traballo co Director (José Luís) e a Orientadora (Cruz), do IES Xelmírez II, na nosa aula.
     Ademais de facer un percorrido virtual polo centro, mediante imáxenes, estivéronnos explicando o que nos vai supoñer o traslado a ese centro: a nivel de horarios, profesorado, áreas/asignaturas, normas, medios,....
     Nós fixemos, para o día seguinte, unha pequena reflexión do que teriamos que cambiar, ou mellorar, para levar a bo termo os nosos estudos.





Uns máis, outros, menos, pero apuntamos, sintetizadas, ideas como:
  • “Teño que mellorar no comportamento, non facer o tonto e deixar de xogar na clase”.
  • “Teño que cambiar o ritmo de traballo, atender máis nas clases, e non facer o tonto nin o lacazán”.
  •   “Debería de estudar máis, repasar as cousas e volvelas a ler, nos exames ler as preguntas máis dunha vez e repasalos... e estudar máis”
  •  “Debería facer máis e esforzarme máis”.
  • “Se teño algunha dúbida, pregunatr e non calar, atender ás explicacións, traballar con bo ritmo, fixarme máis na escrita, intentar non deixar as tarefas para o último día e non deixar cousas sen facer”
  •  “Debo cambiar a miña forma de traballar e aínda prestar máis atención”.
  • “Debería mellorar o meu comportamento, estar máis atento nas clases, charlas, saídas..., facer as actividades que me mandan e ser máis independente á hora de facelas. Pero penso que non son o suficientemente maduro para pasar para o IES”.
  • "debería escribir máis rápido, estar máis atento, presentar mellor os traballos e facelos todos, ler moitísimo máis e estudar, cada día, o que nos vaian explicando".
  • "Considero que teño que mellorar a letra, facer rápido as actividades, fixarme cando copio os enunciados, releer as actividades cando as acabo e esforzarme máis en todo".

REFLEXIÓN DA TITORA:
Creo que tedes claro o que tedes que facer cada quen. Eu estou de acordo coas ideas que apuntades. Algunhas precisan que transcorra tempo pero, outras,….. que vos parece se xa empezamos a poñelas en práctica? 
Se empezades agora, non credes que xa tedes moito camiño andado?
ANÍMOVOS A INTENTALO XA!   
A POR TODAS CHICOS E CHICAS!!!!

7 comentarios:

nico dijo...

Pois eu vou a intentalo polo menos.

Unknown dijo...

Xenial! así me gusta! Ánimo....

Unknown dijo...

Eu tamén e teño moito que canbiar

Unknown dijo...

Si é certo... empeza por poñer "m" antes de "b"... Ánimo

xian-vite dijo...

Eu tamén vou a cambiar.

nico dijo...

Bueno polo menos xa somos tres que imos cambiar

xian-vite dijo...

Si...